sobota, 16 lutego 2013

The Versatile Blogger

The Versatile Blogger
1. Osoba, która została nominowana powinna pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu (czyli ten mały obrazek ) 

 
2. Powinno się podziękować osobie, która cię nominowała za nominację.
3. Osoba nominowana powinna ujawnić o sobie 7 faktów.
4. Osoba powinna nominować kolejne 10 osób i oczywiście poinformować ich o nominacji.

Dziękuję bardzo Zuzie (http://zyciwa-szansa-one-direction.blogspot.com) za nominację ;*

Fakty o nas :
Patrycja :
1. Chciałabym nauczyć się grać na gitarze. 
2. Mam dwóch starszych braci. 
3.Jestem uzależniona od internetu :D
4. Z 1D najbardziej podoba mi się Zayn i Niall. 
5. Często się przeprowadzam. 
6. Moja mama mówi, że kiedyś się zawiodę jeśli pojadę na koncert 1D i żaden z nich się we mnie nie zakocha.
7. Uwielbiam jeść !!! <3

Ola:
1. Mam pieska - yorka :) 
2. Nie lubię, gdy ktoś się spóźnia. 
3. Jestem jedynaczką. 
4. Moimi ulubionym kolorem jest niebieski 
5. Moimi ulubieńcami z 1D są Niall, Zayn i Harry. 
6. Nie lubię gdy coś nie jest po mojej myśli
7. Kupiłam gitarę aby nauczyć się na niej grać , ale się zniechęciłam u już się nie uczę :) 


Blogi które nominujemy  :


1 komentarz: