niedziela, 20 stycznia 2013

Rozdział 26.

Przeczytałam artykuł............
"Wczoraj przyłapaliśmy jednego z członków boysbandu 
One Direction, Zayn'a Malika(19l.). Rano odwiózł swoją 
dziewczynę Alex Morgan (18l.) na lotnisko w Bradford po czym 
sam wrócił do Londynu i spotkał się ze swoją byłą Perrie Edwards(19l.).
Całe spotkanie zakończyło się namiętnym całusem. Tylko co na to jego 
obecna dziewczyna ?"

Przy artykule było kilka zdjęć moich z Zaynem i jego wraz z Perrie. Z moich oczu wypłynęły łzy. Mogłabym bardzo długo opisywać jak teraz się czuję, ale chyba każdy potrafi sobie wyobrazić jak może się czuć osoba na moim miejscu. Zawiodłam się ! On mi mówi, że mnie kocha, a teraz to... W środku zbierała się we mnie złość.Na dodatek przed domem chłopaków było pełno paparazzich. Ustałam przed drzwiami komleksu i zadzwoniłam dzwonkiem. Otworzył mi Zayn. Był nieco zaskoczony moją obecnością. Gestem ręki wskazał abym weszła. W salonie rzuciłam gazetę na stół i spojrzałam prosto w oczy Mulata. 
- To nie tak.... - zaczął. 
- Głupią ze mnie robisz ? Typowe wytłumaczenie każdego faceta !!! - krzyczałam. - Ufałam ci, a ty mnie oszukałeś, zdradziłeś mnie !!!! Nienawidzę cię !!!! 
Powoli zaczęłam kierować się w stronę drzwi wyjściowych. Jednak cofnęłam się. 
- To do Harrego. - dodałam rzucając kopertę w te samo miejsce co gazetę. 
- Alex ! Poczekaj ! Daj to wytłumaczyć !- próbował mnie zatrzymać. 
- Ja nie chcę wyjaśnień ! Wystarczy mi to co przeczytałam. To KONIEC !!! - powiedziałam i wyszłam z budynku. Cały czas po moich policzkach leciały łzy. Na dodatek obok mnie biegało pełno fotoreporterów. Robili zdjęcia, pytali o związek miałam dość. 
- Dajcie mi spokój ! - krzyknęłam i zaczęłam iść w kierunku domu. 
Wbiegłam do domu, wzięłam walizkę i wrzuciłam do niej rzeczy, które zdążyłam wypakować. 
Wzięłam walizkę, zamknęłam dom i wsiadłam do wcześniej zamówionej taksówki. Po kilkunastu minutach byłam na lotnisku. Bez wahania zamówiłam bilet na pierwszy lot do Holmes Chapel.  Na szczęście na samolot nie musiałam czekać długo. Przy wejściu na płytę lotniska zaczepiła mnie jedna dziewczyna. 
-Hej, nie warto płakać. On nie był ciebie wart.- powiedziała nieznajoma i uśmiechnęła się do mnie. 
Chciałam go odwzajemnić ale zamiast tego na mojej twarzy zagościł grymas. Cały lot minął w miarę dobrze. Zayn do mnie dzwonił, wysyłał smsy, na początku je czytałam ale później najzwyczajniej wyłączyłam telefon. Prosto po wejściu do domu, pobiegłam do mojego pokoju i rzuciłam się na łóżko. Moje życie jest beznadziejne.....
___________________________________________________
Jak wam się podoba ? ;> Moim zdaniem rozdział wyszedł nawet dobry ;) 
Lecz chciałabym poznać waszą opinie..... ;** 
Czekam na komentarze, gdy była poprzeczka więcej osób komentowało więc wprowadzam ją znów. 
5 kom.= NN ! <3 

9 komentarzy:

  1. pisz dalej to jest boskie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny? Czekammmm <3 Kocham tego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałyście nominowane do Liebster Adwards!!
    Więcej na : http://i-will-take-you-and-show-you-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://directionerzy24.blogspot.com/2013/01/59-liebster-adwards.html <-- zostałaś nominowana do Liebster Adwards :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałyście nominowane do Liebster Adwards!!
    Więcej na : http://littlethingsslipoutofmymouth.blogspot.com/2013/01/liebster-adwards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać kolejnego NEXT PLEASE!!

    OdpowiedzUsuń
  7. chcialabym nastepny .... mozna sie totalnie rozmarzyć mam nadzieje że szybko wbijesz nowy...
    A tak na serio czytalam stronki uk podobno Zayn zdradza Perrie Edwards

    OdpowiedzUsuń
  8. Zayn to naprawde fajny ziom i ciesze sie ze macie coraz wieksza ilosc wyswietlen i waszych blogo-maniakow ;) E.

    OdpowiedzUsuń