sobota, 15 grudnia 2012

Rozdział 22.

Został mi jedynie sprint do hotelu i przemknięcie się aby nie zauważył mnie opiekun.... Londyn już trochę znałam, więc nie obawiałam się że się zgubię. W pokoju Zayna zostawiłam karteczkę : 
" Musiałam już iść. Słodko spałeś
i nie chciałam cię budzić. Kocham cię xxx"
Po 15 minutach byłam w moim hotelowym pokoju. Na szczęście uniknęłam spotkania z panią Smith. Lisa razem z Van jeszcze spały. Z szafy wzięłam bladoróżowe shorty i białą szeroką bluzkę na ramiączka. Do tego ubrałam kremowe rzymianki. Włosy zaczesałam w wysokiego kucyka i zrobiłam lekkie makijaż. Gotowa zeszłam na śniadanie. Jednak nic nie jadłam... Wypiłam tylko 2 kawy na rozbudzenie. Nie spałam całą noc, bo oglądałam filmy z chłopakami. Do mojego stolika dosiadły się moje współlokatorki. 
- Gdzie byłaś całą noc ? - spytała Lisa. 
- W pokoju..... - powiedziałam niepewna swoich słów. 
- Jak wróciłyśmy to cię nie było.- tym razem odezwała się Van. 
- Musiało wam się coś przewidzieć- odpowiedziałam i czekałam na kolejną falę pytań. Jednak przed tym uratował mnie mój telefon. Odeszłam kawałek dalej aby one nie mogły usłyszeć mojej rozmowy i odebrałam nadal dzwoniące urządzenie. ^^ 
[A]: Halo ? 
[Z]: Czemu zniknęłaś? 
[A]: Musiałam, przepraszam. 
[Z]: Nic się nie stało. Ten poranek bez ciebie był zwyczajny.... 
[A]: Nie przesadzaj.- uśmiechnęłam się chociaż wiedziałam, że chłopak tego nie zobaczy. 
[Z]: Zobaczymy się dzisiaj ? 
[A]: Raczej wątpię, mamy jakieś zwiedzanie. 
[Z]: Szkoda.... 
[A]: Przepraszam, muszę już kończyć. Kocham cię. Pa 
[Z]: Ja ciebie też. Pa 
Rozłączyłam się i udałam się na zbiórkę, wcześniej zabierając z pokoju torebkę. Czekał na mnie dzień pełen NUDY !!!!! Wzięłam słuchawki, więc może jakoś wytrzymam. 
***
Jestem już po zwiedzaniu Londynu. Niby miasto piękne, ale..... No właśnie jest ale. Jest po protu nudne ! ;)Była godzina 15. Nie chciałam się nudzić więc napisałam do Zayna. 
"Hej! Masz czas ? xxx"
Prawie odrazu dostałam odpowiedź: 
"Hej. No jasne, dla ciebie zawsze:) Gdzie jesteś? xxx" 
Ponownie odpisałam mu i usiadłam na najbliższą ławkę. Obok mnie usiadły Lisa wraz z Vanessą. Kurwa czy one się dzisiaj na mnie uwzięły?!?! Lisa cały czas coś do mnie gadała, jednak ja nie zwracałam na nią uwagi. Wzrokiem wyszukiwałam dobrze znanej mi postaci. W końcu znalazłam. Odrazu do niego podeszłam. Przytuliłam go na przywitanie. 
- Gdzie idziemy? - zapytałam. 
- Obiad ? - chłopak poruszył zabawnie brwiami. 
- Ok. 
Razem udaliśmy się do pizzeri, a później do MSC. Wszystko nie obeszło się oczywiście bez fanek. Na początku byłam trochę zła, ale gdy zobaczyłam uśmiech mojego chłopaka, przeszło mi. :) Takie były minusy sławy- nie ma się prywatności. 
- Może pójdziemy do mnie ? - spytał Zayn. 
Pokiwałam głową na tak. Mulat chwycił mnie za rękę i pociągnął w stronę kompleksu chłopaków. Do budynku doszliśmy w ciszy. Ani ja ani on nie chciał się odzywać. No bo co mieliśmy sobie powiedzieć ? Chociaż mi ta cisza wcale nie przeszkadzała. Dopiero w  pokoju Mulata, on odważył się coś powiedzieć. 
-Przepraszam.... 
- Za co? - spytałaś zaskoczona. 
- Nie możemy normalnie spędzić czasu...
- Nie prawda, a po drugie do 22 jest jeszcze trochę czasu.^^ - uśmiechnęłaś się zadziornie. 
Chłopak chyba zrozumiał moją aluzję, bo zaczął mnie namiętnie całować. Po chwili zszedł trochę niżej, całował moją szyję, zostawiając malinki ;) Może i doszłoby między nami do czegoś "poważniejszego", gdyby ktoś nam nie przeszkodził..... 
_______________________________________________
Przepraszam że was zaniedbałam !!!!!!! Bardzo przepraszam. Ale mam sporo nauki i nie wyrabiam.... ;/  Mi osobiście ten rozdział się nie podoba. Powiem wam że w następnych rozdziałach będzie więcej Zayna niż było do teraz.... :D ^^ Kocham was i dziękuję za komentarze :D 
Tym razem nie będę zawyżała poprzeczki ;D 
10 kom = NN <3

10 komentarzy:

  1. Trochę nudne, ale jest spoko! Nie mogę się doczekać następnego rozdziału! Czy mogła byś go dodać trochę szybciej?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Malikowa masz rację ale sie nie przejmuj rozkręcisz się he he Fanka 1D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.! Nominowałam Cię do Liebster Awards .
    Pytania znajdziesz na :
    http://directioners-is-my-big-family.blogspot.com/
    oraz zapraszam do czytania . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ;) czekam na następny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nexta :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma jak 1d czekam na kolejne piszcie dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. taka mala aluzja nazywacie zayna mulatem
    mulat to polaczenie rasy czarnej i bialej
    osoby o takim wygladzie jak zayn sa rasy bialej..
    nazywanie Zayna mulatem jest kolosalnym błędem..

    OdpowiedzUsuń
  8. piszcie dalej blog naprawde dobry macie coraz więcej wyświetleń i komentarzy..

    OdpowiedzUsuń
  9. zostawiając malinki haha ;) zabawne

    OdpowiedzUsuń